სსიპ - გარდაბნის მუნიციპალიტეტის სოფელ მარტყოფის N2 საჯარო სკოლა
პროექტი "ციფრული სკოლა - საქართველო"
ესტონურ გამოცდილებას ეყრდნობა და საქართველოს საჯარო სკოლებში, ციფრული სასწავლო პრაქტიკის დანერგვით, განათლების ხარისხის გაუმჯობესებას ისახავს მიზნად, პროექტის მიზანია სკოლიდან წამოსული ინიციატივების ხელშეწყობა. სკოლამ თავად უნდა განსაზღვროს, თუ რა მიმართულებით სურთ ციფრული კულტურის განვითარება და შემდგომი სტრატეგიის დაგეგმვა.
პროექტის განხორციელების პროცესი:
v
რეპორტის აღმოჩენები;
v
საკვლევი თემის გამოკვეთა;
v
კვლევის მონაწილეების შერჩევა;
v
კითხვარის შედგენა;
v
ინტერვიუს ჩატარება;
v
მასწავლებელთა საჭიროებების დადგენა;
v
ონლაინ საპრეზენტაციო და სხვა პროგრამების
შესწავლა (online PowerPoint, Sway);
v
გამოცდილების ურთიერთგაზიარება;
v
ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენება საგაკვეთილო პროცესში;
v
შედეგების შეფასება.
აქტივობები:
v selfie - ის რეპორტის საშუალებით ჩავატარეთ გამოკითხვა სკოლის მასწავლებლებსა და მოსწავლეებში,შევაფასეთ სკოლაში ციფრული სასწავლო პრაქტიკა და მასზე დაყრდნობით დავიწყეთ მუშაობა ციფრული სტრატეგიების დაგეგმვა-განხორციელებაზე;
v
ციფრული სარკის გამოყენებით გამოვკვეთეთ selfie - ის რეპორტით გამოვლენილი პრობლემა.
თუ რა მიმართულებებით მოგვიწევდა სკოლაში მუშაობა პრობლემის აღმოსაფხვრელად.
v ჩამოვაყალიბეთ სკოლაში ლიდერთა ჯგუფი, რომელიც განახორციელებს ციფრული ინოვაციების დანერგვას პედაგოგიკაში, სკოლის მართვაში, მენეჯმენტსა და სასკოლო-სასწავლო გარემოში;
- შეიქმნა ბლოგი, სადაც განთავსდება ინფორმაცია, პროექტის ფარგლებში სკოლაში განხორციელებული აქტივობების შესახებ, რომელიც დაინერგება საგაკვეთილო პროცესში ციფრული თვალსაზრისით. ამასთანავე , ის მიაწვდის ინფორმაციას პედაგოგებს, მშობლებსა და მოსწავლეებს იმ სიახლეების შესახებ , რომელიც პროექტის მეშვეობით ხორციელდება სკოლაში.
რესპოდენტებისთვის შედგენილი კითხვარი და გამოკითხვის შედეგები:
რესპოდენტებისთვის შედგენილი კითხვარი;
რესპოდენტებისთვის შედგენილი კითხვარი ;
გამოწვევა -
მასწავლებელთა დაბალი ციფრული კომპეტენცია და სწავლა- სწავლების პროცესში ციფრული ტექნოლოგიების ნაკლები გამოყენება
პროექტის მიზანი:
·
მასწავლებლებში ციფრული კულტურის ამაღლება და განვითარება.
ინოვაციური სასწავლო პრაქტიკის დანერგვა.
·
სხვადასხვა
ციფრული აქტივობების გამოყენება სწავლა-სწავლების პროცესში.
·
ეფექტური და სახალისო სასწავლო ელექტრონული რესურსების შექმნა.
·
როგორც მასწავლებლებს შორის, ასევე მოსწავლე-მასწავლებლებისთვის
თანამშრომლობითი გარემოს შექმნა.
მოსალოდნელი შედეგები:
Ø მოსწავლეებს აუმაღლდებათ მოტივაცია;
Ø განუვითარდებათ ციფრული კომპეტენციები;
Ø საგაკვეთილო
პროცესი გახდება უფრო
ეფექტური, სახალისო და სასურველი;
Ø დაინერგება
სწავლება ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენებით ყველა საგანში;
Ø ციფრული სწავლების პრაქტიკა და ტექნოლოგიების ფართოდ ინტეგრირება
სასწავლო პროცესს სასარგებლოსთან ერთად საინტერესოს და მრავალფეროვანს
გახდის.
Ø გაუმჯობესდება
სწავლა-სწავლების ხარისხი.
Ø პედაგოგები იზრუნებენ საკუთარ და ასევე კოლეგების პროფესიულ
განვითარებაზე. გაუზიარებენ ერთმანეთს საკუთარ პედაგოგიურ ცოდნასა და
პრაქტიკულ გამოცდილებას.
No comments:
Post a Comment